Superbextra

Berita, Pendidikan, Hiburan, Artikel

AF 2013 : Azhael Tersingkir




Azhael yang menjadi kegemaran ramai gagal ke Final AF2013. Keputusan Konsert AF 2013 Minggu ke-9  ini memeranjatkan seluruh peminat Azhael. Adakah tidak bagus persembahan Azhael minggu ini?  Peminat Azhael ramai yang terkejut memandangkan Azhael adalah calon-calon yang disebut bakal menjuarai AF2013. Berdasarkan tweets #af2013 dan @azhaelAF2013  pelbagai luahan 'kebengangan' telah diluahkan. Antaranya opsss lupa nak tekan RT "Apabila saya melihat @azhaelAf2013 tersingkir dan yg patut tersingkir tu kekal kat #af2013, saya rasa industri kita mmg tenat dah".
Tidak kurang hebat juga kritikan yang dilemparkan kepada Nabila. Ramai yang menjangkakan bahawa Nabila yang akan tersingkir konsert separuh akhir ini. " If  nabila is the winner for the #af2013 its gonna be such a worst reality ever". Apapun kesemua pelajar Af2013 ini telah membuat persembahan yang cukup menarik dan umphhhhh!!

Pelajar yang melayakkan diri mereka ke Final AF2013 ialah Aisyah, Amira, Indah, Faizul dan Nabila. Petama kali dalam sejarah Akademi Fantasia, seorang pelajar lelaki sahaja yang melayakkan diri ke peringkat akhir.Wow, adakah ini merupakan strategi Astro? *tetiba. Mungkin?

Bak kata Zizan Razak dalam tweet dia "wlau apa pun penonton sedia maklum tahu bakat #azhealaf2013 dan harap anda semua still support mereka". So, kepada peminat Azhael, teruskan sokongan anda. 










p/s : Mungkinkah pihak astro akan buat kejutan untuk memasukan Azhael dalam list peserta ke final? Hmmm. Jom baca Biodata Azhael. KLIK DISINI

LATEST UPDATE : Azhael telah di serap semula ke Akademi Fantasia dan bakal muncul dalam konsert final bersama lima finalis lain. Tahniah!


0 Komen Anda "AF 2013 : Azhael Tersingkir "

ping blog
 
Copyright © 2014 Superbextra - All Rights Reserved
Template By Catatan Info